Winkel
Winkel

Contact

Heeft u een vraag of opmerking over uw bestelling, lidmaatschap of reservering? Neem dan contact op met de AVROTROS klantenservice.

Stuur ons een e-mail

  • Evenementen reserveren: +31 85 888 16 46 (Ma tm vr 9.00 - 17.00. Za 09.00- 13.00 uur)
  • AVROTROS-leden: +31 85 888 16 46 (Ma tm vr 9.00 - 17.00. Za 09.00- 13.00 uur)
  • Kunst- en Klassiekleden: +31 35 6726850 (Ma tm vr 9.00 - 17.00)

Veelgestelde vragen - Lidmaatschap

Aanmelden als nieuw AVROTROS lid, kunstlid of klassieklid kan via onze website

Als lid profiteert u van het brede en gevarieerde aanbod van speciale evenementen voor leden, leuke uitjes voor het hele gezin en diverse culturele arrangementen. Daarnaast kunt u als lid bestellenl in de AVROTROS winkel en kunt u opnames bijwonen van tv- en radioprogramma's.

Voor vragen of wijzigingen met betrekking tot het lidmaatschap of ledenactiviteiten kunt u een e-mail sturen naar de ledenservice

In Nederland hebben we commerciële omroepen en publieke omroepen. Commerciële omroepen zijn afhankelijk van het aantal sponsors en adverteerders, publieke omroepen van het aantal leden. Hoe meer leden, hoe meer zendtijd. We willen zoveel mogelijk mooie programma's blijven maken.

Als u lid bent, kunt u deelnemen aan alle evenementen en arrangementen die AVROTROS voor haar leden organiseert.

MUZE verschijnt 4x per jaar. Uit en Thuis verschijnt 3x per jaar.

Helaas is dit niet mogelijk.

De verenigingen AVRO en TROS zijn sinds 1 januari 2014 opgegaan in 1 nieuwe vereniging AVROTROS. AVRO-leden en TROS-leden zijn hiermee automatisch lid geworden van de vereniging AVROTROS.

Veelgestelde vragen - Bestellingen

In principe is dit 2 weken voor aanvang van het evenement mits wij uw betaling hebben ontvangen. 

Nee, u ontvangt bij een geslaagde reservering van kaartjes binnen 1 uur een bevestigingsmail van AVROTROS. Als u zeker bent dat u alle e-mails kunt ontvangen, is het verstandig contact op te nemen met onze klantenservice via +31 85 888 16 46

Niet bij alle evenementen of ledendagen wordt er gebruik gebruik gemaakt van e-tickets. Het kan ook zijn dat u uw tickets fysiek per post krijgt opgestuurd of een toegangsbrief ontvangt. 

Neem in dit geval contact op met de klantenservice van AVROTROS via +31 85 888 16 46 [ma-za tussen 9.00 uur en 17.00 uur]. Hier kunnen medewerkers direct in het boekingssysteem kijken en uw vragen beantwoorden en waar nodig aanpassingen voor u doen. 

We nemen de privacy en de beveiliging van uw persoonlijke en betalingsgegevens zeer serieus. We werken hard om ervoor te zorgen dat wij alleen van uw gegevens gebruikmaken op die manieren die u toestaat. Om dit te garanderen, maakt onze website gebruik van SSL-encryptietechnologie van hoog niveau. Dat is de meest geavanceerde beveiligingssoftware momenteel beschikbaar voor online transacties. 

Selecteer de artikelen door het aantal in te voeren en op de knop KLIK EN BESTEL te drukken en voeg ze op deze manier toe aan uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u op GA DOOR NAAR AFREKENEN. In uw winkelwagen worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. In het verloop van de bestelprocedure kunt u alle gegevens nog controleren. U kunt ook artikelen uit uw bestellijst verwijderen. Dit doet u door te klikken op het prullenbakje dat u voor het product vindt in uw winkelmandje. Als u meerdere aantallen van een artikel wilt kopen, kunt u in het vakje HOEVEELHEID de aantallen wijzigen door het cijfer aan te passen.

U kunt er voor kiezen om uw bestelling te betalen middels iDeal of een automatische incasso. Als u kiest voor een van deze betaalopties verloopt de afhandeling van uw order via een beveiligde betaalserver. U kunt hier dus geheel veilig uw gegevens invoeren en de bestelling afronden. Na goedkeuring van uw incasso-aanvraag danwel de clearing hiervan, wordt uw bestelling in behandeling genomen. De op de site vermelde levertijden gaan pas in nadat de status van uw betaling is goedgekeurd. 

De leveringstermijn van het product bedraagt maximaal 5 werkdagen* Het kan echter voorkomen dat een artikel nog niet, niet meer of tijdelijk niet leverbaar is waardoor de leveringstermijn overschreden wordt. AVROTROS is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die optreedt bij de bezorging door derden. De door AVROTROS opgegeven levertijden zijn indicatief en zullen niet als fatale termijn te beschouwen zijn, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Als uw bestelling bestaat uit meerdere artikelen en één van deze artikelen heeft een langere levertijd, dan houden wij uw bestelling vast totdat we de gehele bestelling volledig aan u kunnen leveren. Houdt u rekening met een iets langere levertijd rondom zon- en feestdagen.  * Voor tickets van ledenevenementen zijn afwijkende levertijden van toepassing.

Wanneer u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging met daarin uw bestelnummer en de gegevens van de bestelde producten. Let wel, dit is niet de bevestiging dat uw aankoop is verzonden. Als u een vermoeden heeft dat uw product vertraging heeft opgelopen, kunt u voor de verzendingsgegevens contact opnemen met: AVROTROS klantenservice +31 85 888 16 46

Aangezien wij met de verwerking van uw bestelling beginnen meteen nadat we deze ontvangen hebben, kunnen we de bestelling niet annuleren of wijzigen. Maar als u van gedachten verandert nadat wij uw bestelling hebben geaccepteerd, kunt u alle producten naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling (zie restituties & retourneringen verderop op deze pagina).

Neem in dat geval contact op met de klantenservice van AVROTROS via +31 85 888 16 46

Soms kan het voorkomen dat een product - bijvoorbeeld door grote (belangstelling) tijdelijk niet leverbaar is. AVROTROS zal er dan zo snel mogelijk voor zorgen de artikelen na te bestellen en naar u te verzenden. De levertijd kan in dat geval echter iets langer zijn dan dat er vermeld wordt op de site. In geval van een onbestelbaar product ontvangt u een e-mailbericht met de mededeling dat het artikel niet meer beschikbaar is. Bedrag voor dit artikel zal gerestitueerd worden. De resterende artikelen die u hebt besteld worden nog steeds naar u verzonden. 

Bezorging is alleen binnen Nederland. Het verzenden van alle producten in onze webshop is altijd € 2,00 per product, met uitzondering van bepaalde acties. U kunt verwachten dat u uw producten binnen 5 werkdagen na het plaatsen van bestellingen ontvangt.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. 

Als u na ontvangst van uw bestelling besluit dat u de producten niet wilt houden, kunt u die artikelen (binnen 14 dagen na de verzenddatum) retourneren voor een volledige terugbetaling. Stuur het product goed verpakt retour met het hiervoor bijgesloten retourformulier. Na ontvangst van het geretourneerde artikel en in overeenstemming met ons restitutiebeleid storten wij het bedrag dat ervoor betaald is terug op uw rekening. 

Stuur het desbetreffende artikel in beide gevallen goed verpakt naar ons terug, samen met het ingevulde retourformulier. Na ontvangst van het geretourneerde artikel storten wij het bedrag dat ervoor betaald is terug op uw rekening. 

Neem in dat geval contact op met de klantenservice van AVROTROS via [email protected]avrotros.nl, of bel +31 85 888 16 46. 

Gebruik hiervoor het retourformulier dat bij uw bestelling is meegestuurd (zorg ervoor dat u het bewijs voor de verzendkosten verkrijgt wanneer u het artikel aan ons retourneert). 

Deel deze pagina